Меню сайту |
|
|
Наше опитування |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ(РАННІЙ ВІК)
Вікові можливості дитини
На третьому році життя дитина реагує на специфічні особливості музики:
мелодію, ритм, силу звуку тощо. Відбувається зацікавлене слухання
пісні, де йдеться про відомих персонажів, емоційне їх сприйняття.
З’являються співочі інтонації та елементарна ритмічність у рухах під музику.
Основні завдання
• Викликати емоційний відгук на музику, бажання слухати невеликі п'єси, пісні, тощо.
• Розвивати співочі навики дітей.
• Вчити розрізняти ритм музичного твору та рухатися відповідно до нього.
• Формувати вміння своєчасно змінювати рухи під час виконання танцю, гри.
Слухання. Викликати емоційний відгук на музику. Вчити дітей
слухати веселі та спокійні пісні, п'єси; розрізняти регістри (високий -
низький); розрізняти звучання різних інструментів: барабан, брязкаль¬це,
дзвіночок, сопілка; розрізняти музику за висотою та ритмом (марш -
біг); розрізняти окремі твори та називати їх.
Підспівування та співи. Розвивати вміння підспівувати
закінчення музичних фраз, слів, що повторюються у піснях, у супроводі
співу дорос¬лих та інструментів; запам'ятовувати невеликі пісні. Вчити
правильно вимовляти слова, співати разом з іншими дітьми.
Музично-ритмічні рухи. Спонукати дітей передавати ритм ходьби та
бігу, своєчасно змінювати рухи під час виконання танцю (гри). Формува¬ти
вміння визначати в русі різні ритми, передавати їх у зв'язку з різною
музикою; дії ігрових персонажів (ведмідь, лисичка, зайчик, пташка).
Вчити в іграх, таночках ходити по одному, парами, тримаючись за руки,
бігати по одному; виконувати прості танцювальні рухи: плескати в долоні,
тупати ногами, кружляти, ходити, розмахуючи хустинкою, роби¬ти
напівприсідання, наслідувати рухи тварин.
Вчити дітей за допомогою дорослого ходити по колу; танцювати віль¬но по всій кімнаті.
Показники компетентності дитини:
• емоційно відгукується на музику;
• розрізняє звучання різних інструментів (брязкальце, сопілка, ба¬рабан, дзвіночок);
• розрізняє музику за висотою, ритмом;
• виконує невеликі за розміром пісні;
• виконує прості танцювальні рухи: притупування, ходьба, біг, круж
ляння, напівприсідання, плескання в долоні, наслідує рухи тварин;
• ходить по колу з допомогою дорослого;
• передає ритм ходьби та бігу, змінює рухи під час виконання гри І танцю.
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК МУЗИЧНОГО РЕПЕРТУАРУ
РАННІЙ ВІК
(третій рік життя)
Слухання
"Ладки-ладусі", муз. В. Верховинця; "Дудочка", муз. Ю. Рожавської;
"Барабан", муз. Д. Кабалевського; "В лісі. (Ведмідь, Зайчик, Зозуля)",
муз. О. Тілічеєвої; "Спи, ведмедику", муз. О. Тілічеєвої; "Ну ж бо,
зайчи¬ку, станцюй", муз. А. Філіпенка; "Зима", муз. Н. Вересокіної; "Я
ма¬ленький хлопчик", муз. обр. Я. Степового; "Кішка", муз. М.
Раухвергера; "Іди, іди, дощику", укр. нар. мелодія в обр. Я. Степового;
"Потанцюймо веселіше", укр. нар. мелодія в обр. Т. Прача; "Два півники",
укр. нар. пісня в обр. Л. Компанієць; "Весело — сумно", муз. Л.
Бетховена; "Котику сіренький", укр. нар. пісня в обр. М. Вериківського;
"Листопад", муз. Т. Попатенко; "Ой коточок, коточок", укр. нар. пісня.
Підспівування і співи
"Осінь", муз. Ю. Михайленко; "Гоп-гоп, гу-ту-ту", укр. нар. мелодія в
обр. Я. Степового; "Дощик", муз. В. Барвінського; "Печу, печу хлібчик",
укр. нар. мелодія в обр. В. Верховинця; "Зайчик", муз. В. Павловича;
"Ви¬йди, вийди, сонечко", укр. нар. мелодія в обр. Я. Степового;
"Сніг-сніжок", муз. В. Костенка; "Заспівали пісеньку", муз. С.
Макшанцевої; "Пісня про маму", муз. О. Тілічеєвої; "Куй, куй, ковалі",
муз. обр. В. Верховинця; "Сорока-ворона", укр. нар. мелодія; "Ялинка",
муз. О. Тілічеєвої; "А-а, котків два", укр. нар. мелодія в обр. Т.
Шутенко; "Диби-диби", сл. і муз. В. Верховинця; "Котику сіренький", укр.
нар. мелодія в обр. Т. Шутенко; "Ой, є у нас...", сл. і муз. народні;
"Куй, куй, ковалі", муз. В. Верховинця; "Котик", муз. В. Барвінського;
"Горобчик", муз. В. Барвінського.
Музично-ритмічні рухи та вправи
"Ляльки танцюють", укр. нар. мелодія в обр. В. Зентогревича; "Ми вчимося
бігати", муз. Я. Степового; "Побігали-потупали", муз. Л. Бет¬ховена;
"Веселі рученята", муз. О. Тілічеєвої; "Вправа з хусточками", муз. Я.
Степового; "Молоточки", укр. нар. музика; "Де прапорці", муз. І. Киш¬ко;
"Крокують ніжки", муз. Д. Шостаковича; "Марш", муз. Р. Рустамо- ва;
"Заїнька", укр. нар. гра; "Зробимо коло", укр. нар. гра; "Хто з вас
бачив?", сл. Я. Кузьмак; "Труби, Грицю", укр. нар. гра.
Танці
"Стукалка", укр. нар. муз. в обр. М. Метлова; "Танець із листочками",
муз. К. Стеценка "Танець сніжинок", муз. С. Макшанцевої; веселий танок
"Гречаники", укр. нар. мелодія; "Туп-туп веселенько", укр. нар. мелодія в
обр. Н. Різоля; "Хоровод біля ялинки", муз. Г. Фінаровського; "Танець з
ляльками", укр. нар. мелодія в обр. Т. Шутенко; "Танець з дзвіночками
(брязкальцями, квітами)", муз. Т. Вількорейської; "Подружилися", муз. Т.
Вількорейської; "Потанцюєм веселіше", укр. нар. мелодія в обр. І.
Пра¬ча; "Гопачок", укр. нар. мелодія.
Музичні ігри
"Тепловоз", муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної; "Зайчики та лисички",
муз. Г. Фінаровського, сл. Антонової; "Прилетіла пташка", муз. О. Ті-
лічеєвої, сл. Ю. Островського; "Діти і ведмідь", муз. Т. Шутенко, сл. І.
Пла- киди; "Прогулянка і дощик", муз. М. Раухвергера; "Шпаченьки", муз.
A. Філіпенка; "Пташки і кіт", муз. Г. Фінаровського; "Гра з бубном", укр. нар. мелодія.
|
|
Форма входу |
|
|
Пошук |
|
|
Календар |
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
|