Четвер
18.04.2024
04.09.11
Вітаю Вас Гість
RSS
 
САЙТ МУЗИЧНОГО КЕРІВНИКА
Головна Реєстрація Вхід
РАННІЙ ВІК »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 209

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ(РАННІЙ ВІК)

Вікові можливості дитини

На третьому році життя дитина реагує на специфічні особливості музики: мелодію, ритм, силу звуку тощо. Відбувається зацікавлене слухання пісні, де йдеться про відомих персонажів, емоційне їх сприйняття.
З’являються співочі інтонації та елементарна ритмічність у рухах під музику.

Основні завдання

• Викликати емоційний відгук на музику, бажання слухати невеликі п'єси, пісні, тощо.
• Розвивати співочі навики дітей.
• Вчити розрізняти ритм музичного твору та рухатися відповідно до нього.
• Формувати вміння своєчасно змінювати рухи під час виконання танцю, гри.

Слухання. Викликати емоційний відгук на музику. Вчити дітей слухати веселі та спокійні пісні, п'єси; розрізняти регістри (високий - низький); розрізняти звучання різних інструментів: барабан, брязкаль¬це, дзвіночок, сопілка; розрізняти музику за висотою та ритмом (марш - біг); розрізняти окремі твори та називати їх.

Підспівування та співи. Розвивати вміння підспівувати закінчення музичних фраз, слів, що повторюються у піснях, у супроводі співу дорос¬лих та інструментів; запам'ятовувати невеликі пісні. Вчити правильно вимовляти слова, співати разом з іншими дітьми.

Музично-ритмічні рухи. Спонукати дітей передавати ритм ходьби та бігу, своєчасно змінювати рухи під час виконання танцю (гри). Формува¬ти вміння визначати в русі різні ритми, передавати їх у зв'язку з різною музикою; дії ігрових персонажів (ведмідь, лисичка, зайчик, пташка).
Вчити в іграх, таночках ходити по одному, парами, тримаючись за руки, бігати по одному; виконувати прості танцювальні рухи: плескати в долоні, тупати ногами, кружляти, ходити, розмахуючи хустинкою, роби¬ти напівприсідання, наслідувати рухи тварин.
Вчити дітей за допомогою дорослого ходити по колу; танцювати віль¬но по всій кімнаті.

Показники компетентності дитини:
• емоційно відгукується на музику;
• розрізняє звучання різних інструментів (брязкальце, сопілка, ба¬рабан, дзвіночок);
• розрізняє музику за висотою, ритмом;
• виконує невеликі за розміром пісні;
• виконує прості танцювальні рухи: притупування, ходьба, біг, круж ляння, напівприсідання, плескання в долоні, наслідує рухи тварин;
• ходить по колу з допомогою дорослого;
• передає ритм ходьби та бігу, змінює рухи під час виконання гри І танцю.

ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК МУЗИЧНОГО РЕПЕРТУАРУ
РАННІЙ ВІК

(третій рік життя)


Слухання


"Ладки-ладусі", муз. В. Верховинця; "Дудочка", муз. Ю. Рожавської; "Барабан", муз. Д. Кабалевського; "В лісі. (Ведмідь, Зайчик, Зозуля)", муз. О. Тілічеєвої; "Спи, ведмедику", муз. О. Тілічеєвої; "Ну ж бо, зайчи¬ку, станцюй", муз. А. Філіпенка; "Зима", муз. Н. Вересокіної; "Я ма¬ленький хлопчик", муз. обр. Я. Степового; "Кішка", муз. М. Раухвергера; "Іди, іди, дощику", укр. нар. мелодія в обр. Я. Степового; "Потанцюймо веселіше", укр. нар. мелодія в обр. Т. Прача; "Два півники", укр. нар. пісня в обр. Л. Компанієць; "Весело — сумно", муз. Л. Бетховена; "Котику сіренький", укр. нар. пісня в обр. М. Вериківського; "Листопад", муз. Т. Попатенко; "Ой коточок, коточок", укр. нар. пісня.

Підспівування і співи


"Осінь", муз. Ю. Михайленко; "Гоп-гоп, гу-ту-ту", укр. нар. мелодія в обр. Я. Степового; "Дощик", муз. В. Барвінського; "Печу, печу хлібчик", укр. нар. мелодія в обр. В. Верховинця; "Зайчик", муз. В. Павловича; "Ви¬йди, вийди, сонечко", укр. нар. мелодія в обр. Я. Степового; "Сніг-сніжок", муз. В. Костенка; "Заспівали пісеньку", муз. С. Макшанцевої; "Пісня про маму", муз. О. Тілічеєвої; "Куй, куй, ковалі", муз. обр. В. Верховинця; "Сорока-ворона", укр. нар. мелодія; "Ялинка", муз. О. Тілічеєвої; "А-а, котків два", укр. нар. мелодія в обр. Т. Шутенко; "Диби-диби", сл. і муз. В. Верховинця; "Котику сіренький", укр. нар. мелодія в обр. Т. Шутенко; "Ой, є у нас...", сл. і муз. народні; "Куй, куй, ковалі", муз. В. Верховинця; "Котик", муз. В. Барвінського; "Горобчик", муз. В. Барвінського.

Музично-ритмічні рухи та вправи


"Ляльки танцюють", укр. нар. мелодія в обр. В. Зентогревича; "Ми вчимося бігати", муз. Я. Степового; "Побігали-потупали", муз. Л. Бет¬ховена; "Веселі рученята", муз. О. Тілічеєвої; "Вправа з хусточками", муз. Я. Степового; "Молоточки", укр. нар. музика; "Де прапорці", муз. І. Киш¬ко; "Крокують ніжки", муз. Д. Шостаковича; "Марш", муз. Р. Рустамо- ва; "Заїнька", укр. нар. гра; "Зробимо коло", укр. нар. гра; "Хто з вас бачив?", сл. Я. Кузьмак; "Труби, Грицю", укр. нар. гра.

Танці


"Стукалка", укр. нар. муз. в обр. М. Метлова; "Танець із листочками", муз. К. Стеценка "Танець сніжинок", муз. С. Макшанцевої; веселий танок "Гречаники", укр. нар. мелодія; "Туп-туп веселенько", укр. нар. мелодія в обр. Н. Різоля; "Хоровод біля ялинки", муз. Г. Фінаровського; "Танець з ляльками", укр. нар. мелодія в обр. Т. Шутенко; "Танець з дзвіночками (брязкальцями, квітами)", муз. Т. Вількорейської; "Подружилися", муз. Т. Вількорейської; "Потанцюєм веселіше", укр. нар. мелодія в обр. І. Пра¬ча; "Гопачок", укр. нар. мелодія.

Музичні ігри


"Тепловоз", муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної; "Зайчики та лисички", муз. Г. Фінаровського, сл. Антонової; "Прилетіла пташка", муз. О. Ті- лічеєвої, сл. Ю. Островського; "Діти і ведмідь", муз. Т. Шутенко, сл. І. Пла- киди; "Прогулянка і дощик", муз. М. Раухвергера; "Шпаченьки", муз.
A. Філіпенка; "Пташки і кіт", муз. Г. Фінаровського; "Гра з бубном", укр. нар. мелодія.

ПЛАНУВАННЯ ЗАНЯТЬ З МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
/planuvannja_i_repertuar_3-j_rik.zh.doc


Форма входу

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Друзі сайту
Альтернативный текст
Оформление детских садов
Презентації для дітей