Четвер
25.04.2024
14.19.56
Вітаю Вас Гість
RSS
 
САЙТ МУЗИЧНОГО КЕРІВНИКА
Головна Реєстрація Вхід
МУЗИКОТЕРАПІЯ »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 209

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

Музикотерапія (музична терапія) — це процес міжособистісного спілкування, у якому

застосовується музика  та всісторони її впливу — фізична,емоційна, інтелектуальна,

соціальна, естетична і духовна — з метою покращення чизбереження здоров'я людини.

Музикотерапія передбачає як цілісне та ізольоване використання музики як основного

і провідного чинника впливу (музичні твори), так і доповнення музичним супроводом інших

профілактичних прийомів(психогімнастика, логоритміка). Розглянемо використання прийомів

музикотерапії на заняттях з музичного виховання.

Мета музичних занять - сформувати навички співу, слухання, ритмічних рухів, з урахуванням

вікових можливостейприщепити дитині любов до музики як до мистецтва, розвинути почуття     

прекрасного ,  збагатити його естетичний смак.                                                 

     Давно відомо, що:

Слухання має найбільший вплив на пам'ять і менш за все -на ручну моторику .

 Ритміка має найбільший вплив на більшість психологічних характеристик, за винятком артикуляції.

Спів виявив  найбільший вплив на артикуляційну та загальну моторику і найменший - на пам'ять .

Музичні ігри максимально ефективно впливають  на пам'ять  та музичність дітей ,а найменше- на ручну моторику.

"Малювання музики" або "активне слухання" дозволяє розширити емоційну палітру дитини,

зробити слухове сприйняття більш диференційованим,розвинути пам'ять і увагу, навчити

висловлювати словами  пережиті почуття.Музика, що  здавна застосовується лікарями як

засіб поліпшення загального самопочуття,підвищення працездатності, зниження стомлюваності -

одержала назву функціональної. Вона може сприятистворенню особливого "регульованого"

корекційно-розвиваючого, комфортного для  психіки  дитини  середовища.У дитячому садку

функціональна(фонова)музика дозволяє  оптимізувати  нервово-психічне навантаження дитини,

підвищити продуктивність її  участі у навчально-виховному процесі. Музичний супровід

занять дозволяє створити атмосферу довірливості,відчуття  спонтанності та  природності.

Вельми  ефективні  активні  форми  музикотерапії,  до  яких відносяться: вокалотерапія,

ритмотерапія,хореотерапія та ігрова психотерапія. 

"Музичні паузи" , як форму  активного відпочинку,  корисно створювати  між  заняттями,

як один з варіантів  рухових динамічнихп 'ятихвилинок. Емоційна музична розрядка дозволяє

дітям переключитися з однієї діяльності на іншу,підвищуючи цим їхню працездатність. 

Пасивна форма музикотерапії, така як імаготерапія, корисна перед тихою годиною.

Вона полягає у слуханні спокійноїмузики, релаксації і фантазуванні на задану тему.

Грамотно підібрана музика зніме напругу, нормалізує психовегетативні та фізіологічні

процеси дітей,зробить їх сон більш глибоким і спокійним.   

Форма входу

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Друзі сайту
Альтернативный текст
Оформление детских садов
Презентації для дітей