П`ятниця
29.03.2024
07.35.37
Вітаю Вас Гість
RSS
 
САЙТ МУЗИЧНОГО КЕРІВНИКА
Головна Реєстрація Вхід
АКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНЯТ »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 209

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Метод активізації процесу слухання музики (відтворення, наслідування, зображання елементів музичної мови). З цією метою застосовуємо танок, музику і рух - елементи технології активного слухання музики за Батією Штраус, сутність якої полягає у внесенні ігрових елементів у процес сприйняття музичних творів і  найбільш ефективно може використовуватися у дитячому садку. Саме тому однією з важливих технологічних вимог є ретельний відбір репертуару для слухання, причому перевага надається невеликим за обсягом творам, що написані у простих формах або окремим фрагментам (частинам) найкращих зразків композиторської творчості, а також музичному фольклору різних народів .

Активізація слухання музики згідно з методикою ізраїльського педагога здійснюється завдяки введенню до нього інших видів музичної діяльності і супроводжується рухами, грою на елементарних музичних інструментах, підспівуванням, мелоречитативом та жестикуляцією, адже ігрові моменти сприяють більш легкому формуванню елементарних музичних компетенцій.

якої полягає у внесенні ігрових елементів у сприйняття музичних творів, найбільш ефективно може використовуватися у дитячому садку. Замість нудьгуючого слухача, який змушений слухати незрозумілу і складну класичну музику, активна діяльність викликає позитивні емоції, а музичні твори запам‘ятовуються. 

Форма входу

Пошук

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Друзі сайту
Альтернативный текст
Оформление детских садов
Презентації для дітей