Метод активізації процесу слухання музики (відтворення, наслідування, зображання елементів музичної мови). З цією метою застосовуємо танок, музику і рух - елементи технології активного слухання музики за Батією Штраус, сутність якої полягає у внесенні ігрових елементів у процес сприйняття музичних творів і найбільш ефективно може використовуватися у дитячому садку. Саме тому однією з важливих технологічних вимог є ретельний відбір репертуару для слухання, причому перевага надається невеликим за обсягом творам, що написані у простих формах або окремим фрагментам (частинам) найкращих зразків композиторської творчості, а також музичному фольклору різних народів .
Активізація слухання музики згідно з методикою ізраїльського педагога здійснюється завдяки введенню до нього інших видів музичної діяльності і супроводжується рухами, грою на елементарних музичних інструментах, підспівуванням, мелоречитативом та жестикуляцією, адже ігрові моменти сприяють більш легкому формуванню елементарних музичних компетенцій.
якої полягає у внесенні ігрових елементів у сприйняття музичних творів, найбільш ефективно може використовуватися у дитячому садку. Замість нудьгуючого слухача, який змушений слухати незрозумілу і складну класичну музику, активна діяльність викликає позитивні емоції, а музичні твори запам‘ятовуються.